Social

O comună din Gorj angajează secretar general

Primăria comunei gorjene Mușetești anunță organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante de secretar general al comunei.

Pentru postul de secretar general al comunei, Clasă de conducere, Grad I, în cadrul Compartimentului Secretariat General al UAT Mușetești, sunt necesare: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: Ştiinţe juridice, Ştiinţe administrative sau Ştiinţe politice; studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă.

Vechimea minimă necesară în specialitatea studiilor este de cinci ani.

Dosarele se pot depune la sediul primăriei din comuna Mușetești până la data de 3 aprilie. Data de susținere a probei scrise este data de 18 aprilie, iar data și ora probei de interviu se vor afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

Vizualizări: 816

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Social:

Citește și: