Ultima oră

Nicușor Dan ne arată cum se face adevăratul "marketing electoral"

După ce a câștigat alegerile prezidențiale, actualul șef al statului s-a trezit în fața unei ecuații complicate: cum să explice că ceea ce spunea cu fermitate în campanie e deja contrazis de faptele sale la doar câteva săptămâni distanță.

Prima necunoscută: TVA-ul. În campanie, Nicușor Dan a fost categoric. "Nu va crește. E o chestiune de principiu”, spunea atunci, candidatul la funcția de președinte. Principiul, însă, pare să fi fost reevaluat între timp, căci TVA-ul a crescut, lăsându-i pe români să constate că, în politică, principiile au un termen de valabilitate mai scurt decât promisiunile de Black Friday.

 

A doua necunoscută: implicarea în campania pentru Primăria Capitalei. Cu aerul său tâmp și aparent apolitic, președintele Nicușor Dan declara răspicat că nu se va amesteca în competiția locală. „Bucureștenii vor ști singuri să aleagă”, afirma el cu o gravitate matematică. Numai că, duminică, a apărut la lansarea candidaturii lui Cătălin Drulă, oferind un semnal clar de susținere — semnal pe care nici cel mai neantrenat analist nu l-ar putea confunda cu neutralitatea.

Întrebat ulterior dacă va merge și la lansările celorlalți candidați, Nicușor Dan a scăpat pe gură un mare adevăr, spunând că: „...totul depinde de agendă”. O remarcă mai sinceră, nici că se putea. Asta, fiindcă, toate prezențele sale pe la diverse ceremonii, atestă faptul că nu are acces la agenda personală. De scris ceva prin ea...nici nu încape vorbă!

 

 

Vizualizări: 593

Alte articole din Ultima oră:

Citește și: