Diaspora

Inflamații cardiace la adolescenți după vaccinul anti-Covid

Cazurile rare de inflamaţii cardiace la adolescenţi şi adulţi tineri au legătură cu vaccinurile pentru Covid-19 ale Pfizer/BioNTech şi Moderna, a afirmat o comisie de medici care acordă consultanţă Centrului pentru Prevenirea şi Controlul Bolilor (CDC) din Statele Unite, într-o prezentare publicată miercuri, transmite Reuters.

Grupul tehnic de lucru pentru siguranţa vaccinurilor (VaST) a afirmat în raport că riscul de miocardită sau pericardică în urma vaccinării cu vaccinurile bazate la ARNm la adolescenţi şi adulţi tineri este notabil mai ridicat după a doua doză şi la bărbaţi.

CDC a afirmat într-un alt raport că pacienţii cu inflamaţie cardiacă după vaccinare se recuperează în general după simptome şi se descurcă bine.

CDC investighează cazuri de inflamaţie cardiacă, în principal la bărbaţi tineri, de câteva luni.

Și ministerul israelian al Sănătăţii a declarat la începutul acestei luni că a văzut o posibilă legătură între astfel de cazuri şi vaccinul pentru Covid-19 al Pfizer.

Și în România a început în iunie vaccinarea copiilor de peste 12 ani , dar au fost puține solicitări.

Vizualizări: 1,576

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Diaspora:

Citește și: