La modă

Zece activități care ard calorii

Chiar dacă nu faci sport, poți avea opțiuni zilnice care să te ajute să arzi caloriile. Iată câteva dintre acestea:

Alegeți întotdeauna scările în locul liftului. S-ar putea să vă întrebați dacă merită efortul. Da: în 30 de minute de urcat scări veți arde 500 de calorii. Dacă stați la bloc, sau dacă lucrați într-o clădire cu mai multe etaje, veți observa că cele 30 de minute pe zi nu sunt imposibile.

 

 

Dacă nu aveți foarte multe cumpărături de făcut, alegeți un coș de mână în loc să împingeți un cărucior. În 30 de minute de cărat o astfel de greutate veți arde 100 de calorii. În plus, veți fi mai puțin tentat să puneți în coș alimente suplimentare, care nu sunt pe listă.

 

 

Potrivit unui studiu publicat în British Journal of Nutrition, femeile care au deficit de vitamina D slăbesc mai lent. Doza zilnică recomandată este de 2.000 de miligrame de vitamina D.

Este important să aveți suficiente vitamine și minerale pentru a avea o performanță de vârf, în loc să vă simțiți lent, obosit și deprimat tot timpul.

 

Cercetătorii de la Universitatea Westminster au descoperit că veți arde echivalentul caloric al unui baton mic de ciocolată în timpul unui film de groază ce durează 90 de minute, adică până la 113 calorii. Adică echivalentul unei plimbări de jumătate de oră. Specialiștii au descoperit că aceste filme au multe momente care ne fac inima să tresară, adică pulsul va crește pur și simplu stând pe canapea, la care se adaugă și eliberarea adrenalinei. Atunci când adrenalina inundă corpul, scade pofta de mâncare și crește rata metabolică.

 

Poți să slăbești mâncând? Ei bine, da. Mâncarea picantă stimulează metabolismul. Ritmul cardiac va crește și veți simți un val de căldură care vă inundă corpul.

Toate acestea combinate vă permit să ardeți mai multe calorii. Metabolismul este esențial în procesul de ardere a caloriilor. Cu cât metabolismul este mai rapid, cu atât veți arde mai multe calorii. Compusul chimic picant capsaicina se găsește în anumite tipuri de ardei iute, inclusiv cayenne, habanero și jalapeno.

Un studiu realizat în 2021 a constatat că capsaicina a ajutat organismul să ardă 50 de calorii în plus în fiecare zi. Cercetătorii au concluzionat că acest lucru ar putea duce la o scădere semnificativă în greutate în câțiva ani, dacă ați include ardeiul iute în dietă. Capsaicina acționează și ca un inhibitor al apetitului.

 

Când purtați tocuri înalte, veți solicita mai mulți mușchi decât atunci când purtați adidași. Se pare că femeile care poartă tocuri vor arde cu 10% mai multe calorii decât femeile care preferă încălțămintea fără toc. Poți arde aproximativ cinci calorii pe minut purtând tocuri. De asemenea, femeile care poartă tocuri au gambele mai tonifiate.

 

Ceaiul verde este adesea recomandat în diete. Este asociat cu arderea grăsimilor, în special dacă faceți și sport. Un studiu arată că un bărbat care a consumat ceai verde înainte de exercițiile fizice a ars cu 17% mai multe grăsimi decât cei care nu au consumat.

 

Când donezi între 350 și 450 ml de sânge, arzi aproximativ 650 de calorii. De asemenea, se adaugă câteva calorii suplimentare arse dacă sunteți anxios și vă este frică de ace. Asta îți va crește adrenalina, deci va crește ritmul cardiac.

 

Când râdem, ritmul cardiac poate crește cu până la 10-20%. Când ritmul cardiac crește, metabolismul este stimulat, ceea ce duce la arderea caloriilor. Râsul nu este bun doar pentru suflet deci, ci și pentru trup. Mai mult, mușchii abdominali vor lucra fără să îți dai seama în timpul râsului.

 

Mulți dintre noi începem ziua cu o cafea. Vestea bună este că are beneficii similare cu ceaiul verde. După o cană de cafea, arderea caloriilor este stimulată cu 4% în următoarele două ore.

Vizualizări: 321

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din La modă:

Citește și: